środa, 5 stycznia 2011

Wyzwanie czas zacząć!

Wyzwanie Reporterskim okiem będzie dla mnie nie tylko okazją do zapoznania się z perełkami literatury faktu, ale i doskonałym pretekstem do uzupełnienia biblioteczki o kilka pozycji, które od dawna widnieją na liście must-have. :) Na pierwszy ogień pójdą jednak książki, które już mam na półce, a więc:

  • "Wojna futbolowa" i "Cesarz" R. Kapuścińskiego
  • "Trudności ze wstawaniem" H. Krall
  • "Serce narodu koło przystanku" W. Nowaka
  • "Druga strona Księżyca. Przygody na wyspach Pacyfiku." O. Budrewicza
  • "Jadąc do Babadag" A. Stasiuka

Moje dotychczasowe doświadczenia z reportażem nie są zbyt bogate. Czytałam:

  • "Chrystus z karabinem na ramieniu" R. Kapuścińskiego
  • "Wściekły pies" i "Córeńka" W. Tochmana
  • "Gringo wśród dzikich plemion" W. Cejrowskiego
  • "Ciało z jej ciała" S. Drakulic
  • "Gottland" i "Zrób sobie raj" M. Szczygła (tuż przed nadejściem nowego roku, więc być może napiszę o nich kilka słów)
  • "To nie mój pies, ale moje łóżko. Reportaże roku 1997"

Nie mogę się już doczekać, kiedy zacznę nadrabiać zaległości. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz