poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Moje reporterskie wybory

Witam!
Właściwie stawiam pierwsze kroki w tego typu literaturze, stąd moja chęć zgłoszenia do tego wyzwania (a będzie to dla mnie najtrudniejsze z wyzwań, których w tym roku się podjęłam).
Moją przygodę z literaturą faktu i reportażami pragnę rozpocząć od następujących pozycji:

1. Jean Hatzfeld, Strategia antylop
2. Peter Froberg Idling, Uśmiech Pol Pota
3. Peter Kerr, Pomarańcze w śniegu. Pierwsza zima na Majorce
4. Beata Pawlikowska, Blondynka, jaguar i tajemnica Majów
5. Ryszarda Kapuścińskiego - jeszcze nie wiem co
6. Wojciech Tochman bądź Wojciech Jagielski - też jeszcze się nie zdecydowałam na konkretny tytuł

Jak dla mnie bardzo ambitnie, ale mam nadzieję, że podołam wyzwaniu. Oczywiście lista lektur może ulec zmianom (co sobie zastrzegam).
Pozdrawiam i życzę silnych wrażeń przy czytaniu wybranych pozycji.

3 komentarze: