piątek, 7 stycznia 2011

Z reportażem w tle

Jak się ucieszyłam, gdy na zaprzyjaźnionym blogu zobaczyłam linka do wezwania czytelniczego "Reporterskim okiem"! Tym bardziej, że to moje pierwsze wyzwanie :). Reportaże pochłaniam, uwielbiam i czytam co mi w łapki wpadnie, więc nie jestem w stanie przytoczyć tego wszystkiego, co przyswoiłam. Ale kilka recenzji u mnie na blogu można znaleźć i zachęcam do poczytania:

A na mojej półce stoją w kolejce do przeczytania:
1. Tizanio Terzani "W Azji"
2. Jean Hatzfeld "Strategia antylop"
3. Wojciech Tochman "Wściekły pies"
4. Max Ciegielski "Oko świata..."
5. Joanna Bator "Japoński wachlarz"
6. Witold Szabłowski "Morderca z kraju moreli"
7. Mariusz Szczygieł "Zrób sobie raj"
8. "20 lat nowej Polski w reportażach według Mariusza Szczygła"
 a w ciągu roku lista pewnie znacznie się poszerzy o jakieś nowości.
No to co? Wyzwanie czas zacząć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz